تونل وحشت لیگ یک ادامه دارد اما...
نوشته شده توسط : perana

مس با شخصیت خود به آسمان آبی سلام می کند

تداوم تلاش و گلزنی تا دقیقه 90 و بیشتر و نه تنها مغلوب حریفان نشدن که بر داور و البته ضعف های خودی غلبه کردن همه فاکتورهایی است که نشان می دهد مس شکست ناپذیری و تلاش با تمام وجود را در بدن خود تزریق کرده است...

گل های مس در دو هفته اخیر رقابت ها در دیرترین زمان ممکن ثبت شده است و هرچند سبب شد که این تیم نتایج مد نظر را به حاسب خود ثبت کند اما مس کرمان قطعا این توانایی را دارد که در هفته های پیش رو، با دردسرهای کمتر و البته استرس پائین تر این نتایج را برای خود ثبت کند.

مس شخصیت خود را در بازی های لیگ یک این فصل خیلی وقت است پیدا کرده و همین شخصیت سبب می شود که مس جدا از رقیبان، در دقایق مهم حتی بر خودش هم غلبه کند و دست از سربه هوایی بکشد و ضربه کاری را به سود خود وارد کند و البته همین شخصت است که سبب می شود تیم های حریف هم از مس حساب لازم را ببرند و این موضوع باید در تمام هفته های پیش رو تداوم داشته باشد. و البته این مس با حفظ شخصیت خود می تواند حتی از پس تصمیمات سخت و بحث برانگیز داوری برعلیه خود هم بربیاید و همانند بازی با سرخپوشان مغلوب سخت ترین تصمیمات از جمله پنالتی و اخراج علیه خود نشود.

بازی های لیگ یک در تمام هفته های پیش رو برای مس عمدتا از جنس همین بازی با سرخپوشانی است که مس این هفته تجربه کرد... بازی هایی سراسر فریاد، کشکمکش، اشتباهات سوتی و اتفاقات عجیب در کنار زمین...این ها ذات لیگ یک در همین هفته هاست و وقتی فدراسیون و سازمان لیگ در تمام این دهه عزمی برای برخورد با آن ها نداشته است، تبدیل به ذات مسابقات شده است.

مس باید از همین دالان وحشتناک عبور کند و درست در هفته هایی که اکثر هم قطارانش در این تونل وحشت با جیغ و فریاد خود گوش ها را کر می کنند و البته برخی دیگر از شدت ترس فرار را بر قطار! ترجیح می دهند، مس باید با همین شخصیت شکل گرفته برای خود، جنتل من وار برروی صندلی ردیف جلوی خود محکم بنشیند و آنقدر نترس باشد که با کسب نتایج لازمش از همه این صحنه های ترسناک لذت ببرد...

این اتفاق برای مس رخ خواهد داد چراکه در همه هفته های اخیر حتی زمانی که میخ داخل صندلی این قطار تن مس را آزار می داد، این تیم شخصیت خود را از دست نداد و کار خود را به خوبی انجام داد... حالا هم با اتحاد تیمی، دست کشیدن از سربه هوایی ها، و تلاش سخت برای هدف خود تا همان دقیقه 90 و بیشتر، مس خیلی سریع از این دالان ترسناک و تونل وحشت خارج می شود و با دیدن آسمان آبی، بهشت را در نزدیکی خود خواهد دید.

کوپه نارنجی قطار لیگ یک این فصل که از شهر کرمان بر این قطار وصل شده است، آنقدر سرنشینان خوبی دارد که همه حسرت نشستن در آن را بخورند... حیف است که این کوپه از درجه یک های لیگ یک این فصل نباشد و شایستگی باید بر تن این کوپه همچنان فریاد بزند.

 





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: